تردمیل خانگی چه مارکی خوبه ؟
نوشته شده توسط : درسا حسینی

دستگاه های تردمیل با توجه به وجود کرونا و خانه نشین شدن بسیاری از افراد توانسته است نظر بسیاری از ورزشکاران و افزارد معمولی را به خودش جلب بکند و به یکی از پرفروش ترین محصول ات موجود در سال نیز تبدیل بشود. اگر دوست دارید تا اطلاعات بیش تری در ارتباط با تردمیل های خانگی به دست بیاورید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تردیمل خانگی موجود در بازار بپردازم و آن ها را برا یخرید بررسی بکنیم. در ادامه برای شما بهترین مدل های تردمیل موجود در بازار را لیست کرده ایم که این لیست براساس بررسی های صورت گرفته بر روی نظرات کاربران و خریداران تهیه و مع آوری شده است تا شما توانید با خیال راحت تری خرید خودتان را انجام بدهید. بنابراین در ادامه همراه ما باشید. 

 

معرفی برخی از برند های تردمیل خانگی 

معرفی برندهای تردمیل
تردمیل توربوفیتنس – Turbo Fitness
به نظر معروف ترین برند موجود در بازار است. ساخت کشور تایوان. یک کمپانی معروف و معتبر در بازارهای جهانی. اما آیا بهترین برند تردمیل در بازار ایران است؟ باید بررسی شود.

بازار این برند، آسیا و اروپا است. توربو فیتنس محصولات خود را برای مصارف خانگی و باشگاهی به بازار عرضه می­نماید. تمام محصولات خانگی توربوفیتنس همگی از نوع تاشو هستند. مدل­های این برند تک کاره و چندکاره به بازار عرضه می­شوند.

اگر قدرت موتور برایتان اهمیت دارد، حتما دقت نمایید. قدرت موتور محصولات خانگی توربوفیتنس از 8/1 تا 5 اسب بخار متغیر است. مدل­های چندکاره آن مجهز به کش ایروبیک، تخته شنا، ماساژور برقی و پایه دراز و نشست و البته دمبل می­باشند. امکان تغییر شیب تردمیل بصورت دستی و کنترلی در آن امکان پذیر است. احتمالا پرطرفدارترین برند بازار ایران، با توجه به قیمت تردمیل این برند، توربوفیتنس می­باشد.

قیمت تردمیل تایوانی توربوفیتنس به نسب جزء قیمت­های مناسب و متوسط رو به بالا بازار است. نظرات کاربران برای مدل­های باشگاهی این برند، رنک یک پرطرفدارترین­ ها را به خود اختصاص داده است.

تردمیل اسپرتک – Sportec
اگر دنبال طراحی زیبا و موتور قوی برای تردمیل خود هستید، اسپرتک بهترین برند برای شماست. طراحی زیبا اسپرتک زبانزد همه مشتریان است. موتور تایوانی این برند در چین مونتاژ می­شود.

کاربری ساده آن، کار با آن را برای همه آسان کرده است. مشخصه ویژه دیگر این برند، خدمات پس از فروش آن است. اگر به دنبال پرفروش ترین تردمیل خانگی ارزان قیمت هستید، شاید بهینه ترین گزینه اسپورتک باشد. قیمت تردمیل تایوانی اسپورتک تقریبا مناسب است.

تردمیل بی اچ فیتنس – BH Fitness
یک برند اروپایی خوشنام و خوش قیمت. اسپانیا مبداء این تردمیل است. با توجه به موتور فوق العاده آن، که 2 سال گارانتی نیز به آن تعلق می­گیرد، قیمت تردمیل اسپانیایی را جزء رده بالاها قرار داده است. قیمت تردمیل تایوانی در مقایسه با این برند، ارزان­تر است.

برند معتبری است، گول قیمت بالای آن را نخورید، حتما در میان گزینه هایتان قرار دهید و آن را تست نمایید. در مدل­های تاشو نیز در بازار عرضه می­شود و مدل­های فول آپشن نیز به بازار عرضه کرده است.

تردمیل استرانگ – Eastrong
قطعات تایوانی این برند در کشور چین و تحت لیسانس تایوان مونتاژ می­شوند. برند معروفی است. قیمت آن مناسب است و کیفیت ساخت بالایی دارد.

شرکت چینی با نزدیک به 20 گواهینامه و استاندارد جهانی، لوازم ورزشی خود را در بازار عرضه می­نماید. قیمت تردمیل استرانگ معمولا متوسط رو به پایین است. در بازار ایران پرطرفدار بوده و خدمات پس از فروش خوبی ارائه می­نماید.

 

بهترین مدل های تردمیل خانگی برای خرید

 

1. تردمیل خانگی جی ایکس مدل 902

اگر قصد ورزش هوازی دارید و تردمیل خانگی با کیفیت می‌خواهید، نگاهی به جی‌ایکس داشته باشید. البته دقت کنید که این مورد، گران‌ترین گزینه پیشنهادی در فهرست بهترین تردمیل خانگی است و حدود ۳۳ میلیون تومان قیمت دارد (بهار ۱۴۰۱). بگذارید که نگاهی به ویژگی‌هایش داشته باشیم.

ابعاد: ۱۷۰x۷۳x۱۲۸ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: آلومینیوم، فلز
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۲۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، کالری مصرف‌شده، سرعت
تردمیل جی‌ایکس حرفه‌ای است و تمام خدمات تردمیلی مطلوب را در اختیارتان می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های جذابش، این است که اپلیکیشنی تحت سیستم‌های اندروید و ios دارد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که دستگاه را برنامه‌ریزی و نمودارهای مختلفی از آن دریافت کنید.

منظور چه نمودارهایی است؟ داده‌ها و اطلاعاتی که فعالیت‌های بدنی‌تان با تردمیل را در طول هفته‌ها و ماه‌ها به نمایش می‌گذارند و امکان رصد وضعیت ورزش و سلامت را برایتان به‌وجود می‌آورند.

2.  تردمیل مارشال فیتنس مدل 1-133

مارشال فیتنس از مواردی است که قیمت متعادل‌تری نسبت به گزینه‌های قبلی دارد. برای خرید تردمیل خانگی مارشال باید حدود ۱۵ میلیون تومان بپردازید. البته قیمت مخصوص بهار ۱۴۰۱ است. مارشال فیتنس هم از پرفروش‌های بازار به‌شمار می‌رود و ویژگی‌های مطلوبی دارد.
ابعاد: ۱۲۶x۶۸x۱۲۲ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: فلز، پلاستیک
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، مجهز به ضربه‌گیر و پورت USB، امکان پخش موسیقی
در میان مدل‌های مختلف تردمیل، بعضی دارای خدمات جذابی هستند که کارکردن با آنها را مفرح‌تر می‌کند. این مدل از بهترین تردمیل خانگی مجهز به پورت‌هایی برای متصل‌کردن فلش و… به آن است. این وسیله برایتان موسیقی هم پخش می‌کند و وجود ضربه‌گیر در آن به شما احساس دویدن و پیاده‌روی روی چمن‌ها را می‌دهد.

 

3. تردمیل لیجی یوجیا مدل 6028S

شرکت لیجی یوجیا هم از تازه‌واردهای بازار ایران است و محصولات خوبی روانه بازار ما می‌کند. محصولات این برند از نظر کیفیت و خدماتی مانند ارائه ضمانت سطح خوبی دارند. پس اگر قصد خرید بهترین تردمیل خانگی دارید، خوب است که نگاهی به این تردمیل هم داشته باشید.

ابعاد: ۱۷۰x۷۱x۱۲۵ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: فلز
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، کلیدهای تنظیم شیب و سرعت روی دسته
این تردمیل ضربه‌گیر دارد و استفاده از آن به زانوها و بخش‌های مختلف پا فشار وارد نمی‌کند. کلیدهای تنظیم شیب و سرعت وسیله هم روی کنسول آن است و کاملا در دسترس کاربر قرار دارد. تردمیل لیجی یوجیا تحت لیسانس آمریکا تولید می‌شود.





:: برچسب‌ها: خرید بهترین مدل های تردمیل خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: